Vårkänslor

Underbara, våriga söndag.
 
Startade verkligen tidigt idag med, vet inte vad det är med mig, vaknar vid 8. Men mycket hinner man med.
 
Vi startade iallafall dagen med att åka ut till Henriks farmor& farfars sommarstuga redan klockan halv 10. Lillsnuttan älskar att springa lös på landet och smyga längs vattnet och nosa i skogen och bara vara. Vi lekte och busade och fotade lite fina tidiga vårbilder. Vad man njuter av lite sol, det ger sådan livsenergi. Man bara känner att kroppen börjar leva upp igen, blomma nästan.. 
 
Har hunnit med så mycket idag att jag förvånas. Så skönt att få lite gjort för en gångs skull, kan liksom inte gräva ner mig längre under filten framför tv vareviga söndag. Man måste leva lite med.. 
 
Avslutade gårdagen på topp också, med lite sibylla och en skräckfilm. Sibyllan var god, inte så bra dock för min "bantning" men lite måste man ju få njuta med.. Skräckfilmen var ingen höjdare, Jullan tyckte nog inte jag var mycket till sällskap. Är ingen skräckfilms fantast så det blev mycket händer / mobil för att dölja tv:n i vissa lägen. Men mys är det allt, bara ligga i soffan med vänner och bara vara. Då mår man.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0