USA del 3, UNIVERSAL STUDIOS

Kom lite efter med uppdateringarna från USA. har ju fortfarande massa med bilder kvar att visa. Här kommer bilder från den mäktigaste upplevelsen någonsin. Fick dock inga bilder på det häftigaste jag gjort, vilket var att åka deras "bergochdalbanor".. Haha när vi bokade biljetterna sa vi till gubben, Nej för fasen, vi ska inte åka några karuseller och grejer. Inte därför vi ska dit. Man tänkte sig liksom Liseberg. Fyfan så fel. Vet inte om jag någonsin kommer kunna ta mig tillbaka till Liseberg efter det här. Kommer vara mesigaste grejen i världen. Det var så mäktigt. Karuseller i 3D & 4D. Alltså svårt att beskriva men har aldrig blivit så åksjuks av att sitta fast i en låda som bara skumpar lite tex. ( Man hade som en jääätte bioskärm framför sig och "åkte" bergochdalnanan. Den åkte aldrig framåt utan bara skumpade på sig.) Vänte tider är ingenting i USA. Det finns så mycket att titta på och dom vet verkligen hur man tar hand om kunder. COOLZONE var nog en bland de bästa grejerna också! En fläkt som kyler kroppen med iskallluft. Det blev en lite längre paus vid varje coolzone vi kunde hitta! 
 
Alltså det finns så mycket bilder från Universal Studios så ni får bara ett bråktal av alla.. Annars skulle jag kunna köra en blogg på bara dessa bilder. haha.
 
 
Given Turistbild. 
En scen ur "Bones".. 
Hajen Filmen!
Wisteria Lane, Desperate Housewives!
Grinchen Filmen.
En flygplansolycka.. Så svårt att få på bild känslan med allt runt omkring. Men i Hollywood fångar dom verkligen känslan och det kändes som en riktigt olycka. Bilar tjuter och det ryker ur fordonen och allt möjligt.
 
En "liten" bild bakom mig..
 
Henrik fick äntligen besöka sitt Krustyland!
 
Vin Diesel & jag ;))
HAHA, ser ni COOLZONE? Dessa fläktar<3 Hann vara "director" också ;)
 
Alltså utsikten. <3
Min flirt! OM jag ändå kom ihåg vad denna kändis hette.. OJOJ vilken rolig kille.. Han "flirtade" och höll på massa innan deras vattenshow skulle börja.. Vilken rolig kille! Stackars Henrik bara. Dock var han ju "lite" äldre ;)
 
Avslutar bilden där vi började. Efter 11 timmar på världens bästa , är det ens nöjesfält? Efter Universal gick vi igenom centrumet. Åt vår första Frozen Youghurt och stackars Henrik förstod inte att man skulle väga koppen när man var klar utan fyllde på för fullt. haha. Han trodde man betalade för hela koppen;) Det var kallt & Gott iallfall. Fanns faktiskt inte på så många ställen heller, utan vi hann bara med 2 FroYo's. Påvägen hem , som dit, åkte vi tunnelbana. Vilse också, givetsvis. Vi lyckades förståss åka mot fel håll och knöla och ha oss. Så allt är en resa i sig innan man kommer hem igen. Men vi klarade oss. HAHA. Alltså vilka minnen som kommer upp. Sitter med ett leende på läpparna. Den här resan ger mig bara Kärlek. Minnen. Skratt & Längtan tillbaka. 
 
Jag säger bara en sak. Har ni chansen så måste nu besöka Universal Studios. VÄRT varenda krona och ett minne förlivet. Så mäktigt. Ska lätt dit igen när jag åker tillbaka! 
PUSS och KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0