Söndags mys

Det är något speciellt med dessa söndagar. Efter en härlig och njutfull lördag är söndagen ingen ångest. Men ibland, ja då hänger den där , söndags ångesten.
 
Det har blivit mycket innemys idag. Tittat på Revenge, Breaking Amish & Real Housewives of New Jersey. Slagit in paketen som legat och väntat i garderoben. Nu börjar en riktigt kalas tid för oss. På onsdag och sen fram till April kommer det nog vara något varje helg. Men mysigt är det! Slängde även ihop en liten söndagsfika för 4 personer i form av Amerikanska Brownies. Mumsigt värre för oss chokladälskare. Smidigt och enkelt och slängde ihop det samtidigt som jag lagade middagen. Skönt när allt bara flyter.
 
Imorgon är det Måndag, en ganska efterlängtad måndag. Jag jobbar förmiddag och direkt efter jobbet blir det sjukhusbesök. Något jag väntat på länge. Hoppas på bra besked och är riktigt nervös över vad som kommer sägas. Hoppas att det inte kommer vara något fel.
 
Nu fick vi besök. Ska se om jag hinner slänga upp det smidiga brownie receptet. SÅ SMASKIGT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0