SJUK!

ÅH just nu kan jag äntligen bocka denna dag och slå mig ner i soffan . Mitt huvud är som cement, näsan rinner och febern hänger i . Jag är nog allergisk mot uppbokade helger, så här är det alltid ..Man är verkligen inte på topp när man är sjuk och både jobba och åka på kalas är inget som rekommenderas. Men vill samtidigt vara där. & Babyshower imorgon. Hoppas verkligen att jag mår bättre. Man mår ju hyffsat mitt på dagen men morgon och kväll är alltid värst! 
 
Nu hoppas jag iallafall att mitt lilla virus snart är över. Jag ska ju träna och jobba och leva loppan. Nästa helg ska jag ju iväg med, då kan jag inte vara sjuk. Undra om 5:2 ger en sämre immunförsvar? Möjligt kanske.
 
KRAM 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0