Ronneby spa

Alltså vilken helg det blev! Överraskningen var en natt på Ronneby spa ! Precis vad jag önskade mig och behövde! Mysa omkring i badrock och tofflor, bubbla lite, basta lite och bara njuta. Fick även en helkroppsmasage i paket av mitt hjärta. Och 3 rätters på kvällen med ur go mat och supermysig restaurang. Och toppen på allt , hotellfrukosten. Alltså tänk vad en natt på hotell kan göra . , bara få vara och bara njuta. Just nu är jag så jäkla mätt sen frukosten, vi har checkat ut och är påväg för att handla lite i Kalmar. Sen längtar jag hem till min skrutt. Förstår inte att jag kunde vara ifrån henne i 3 veckor? Bara 1 natt borta är jobbigt nog! 

Nu ska jag bara njuta av min födelsedag. Ikväll vankas det bowling och middag på restaurang med familjen. Ska bli gött! 
Stor kram från 21åringen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0