Only God knows why

tänk vilken tankeställare man kan få sig ibland. Idag blev en sådan dag. En person man känner har fått sitt liv helt uppochnedvänt och det kommer aldrig mer bli sig likt. En människa man träffat dagligen är någon som inte längre finns. Som inte kommer ta fler andetag. Inga fler steg. En son som kommer växa upp utan sin pappa och en familj som förlorat en förälder. En vän som förlorat sitt livs kärlek. 
 
Herregud vad man kan fundera över detta . Vända ut och in på varför. Och ändå inget svar. Något som suger musten ur en vid tanken. Något som får en att fundera över livet.
 
Var rädd om det du har. Ord man tar för givet. Personer man tar för givet. Värdesätt det du har. 
 
Hade det varit jag hade jag brytit ihop och inte vetat hur man tar sig upp. Jag önskar att min vän är stark, får hjälp och snart kan se glädjen i livet. Livets små ljusa stunder. Vi finns här. 
 
..No farewell words were spoken
No time to say goodbye
You were gone before we knew it
And only God knows why..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0