Lilla busfröt för 8 år sen

HUR gott var inte mat idag då? Satt som en smäck men mindre mängder blir man lätt mätt på.
 
Imorgon är det dag 2. Sen är denna vecka färdig! Trixet med imorgon är att jag ska träna och simma också. Vilket inte i sig verkar så smart när man endast äter 500 kcal. Men får lägga upp det smart och ta mig en shake innan gymmet och en frukt efter. Man kommer snabbt och lätt upp i bara 500 så för att få dricka 2 shakes och orka med gymmet får jag hoppa frukost,  1 ägg.  Så det är nog första gången på flera år jag inte äter frukost .. Får se hur jag orkar och överlever det. Efter gårdagens "svält" så kände jag mig 100 gånger lättare idag iallafall. Sov dock skit inatt. Vet inte om det var för att jag var hungrig eller vad som spökade. Men tippar på att det hade med dieten och göra. 
 
Fuskade dock rejält idag med en pyttebit tårta. Och den hänger kvar i halsen. Är inte ens mycket för tårta men är det kalas så är det ju........ Firade iallafall Henriks lillasyster som fyllde fjårtis. ÅH vad hon var liten när vi träffades. I samma ålder träffade jag lille Henrik. 8 År senare och still going strong. Denna lilla tjeja. Lille Henrik och jag. Vart tar tiden vägen? Vill inte att tiden ska försvinna men ändå önskar jag att jag kunde se hur min framtid såg ut. Var jag bor, Hur många barn jag har, Har jag ens barn, Vad jobbar jag med, Är jag lycklig?? Och ändå så nervös över vad som kommer hända. 
 
Ja tiden flyger ju. 11 dagar kvar tills jag fyller 21.... Vart tog min tid vägen? Känner mig fortfarande som 15-16. Än så länge min bästa ålder. 
 
Ta hand om er.
 
 
Den här bilden är tagen sommaren 07 eller 08. Skolavslutningen i 8:an för min del. Jag var smal, blond, nöjd och förälskad i killen i mitt liv. Hade precis hållt ett tal i kyrkan för minst 500 pers. Aldrig mått så dåligt i hela mitt liv , haha. Fick till och med fråga om jag fick fram något tal? Inte en susning över vad jag sa mer än att jag var sååå sjuuukt nervös. Något man aldrig glömmer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0