Framtidsplaner med solen

Känns skönt att jag lagt lite ilska på hyllan just nu.. Det känns inte som det finns så mycket mer att oroa sig över .. Jag orkar bara inte lägga energi på skit. Önskar jag kunde bli en mer " bryr mig inte" människa.
 
Jag är så sugen att börja planera sommaren för att få lite ljus i allt mörker. Denna sena vinter tar knäcken på mig. JAG ORKAR INTE MED SNÖ! Jag är verkligen född på fel sida av jordklotet. Är ingen höst och vintermänniska. Vill så gärna kunna klicka "boka" för en vecka i solen i höst. Men vi får vänta lite. Kan hända att vi faktiskt drar 2 veckor till USA i år med. ÅH vad det skulle vara härligt. Alltså vet inte om jag någonsin kommer kunna åka en vecka till solen för bara pressa och sola. USA föll rakt in i hjärtat på mig. Känslan. Värmen. Roadtripen. Livet. Ett amerikanskt liv. Åh vad jag kommer vara osis på min syster som ska spendera helt år där. Det enda negativa är kostnaden. Det tar längre tid att åka, man vill stanna längre än en vecka och du gör av med minst 10 tusen i veckan. Så man sparar. Och vissa kallar mig snål. Jag ser mig mer ekonomiskt smart. Ekonomiskt tänke för att jag ska kunna göra precis vad jag vill i framtiden. Det är en investering. För minnet. För livet. Åh vad jag vill tillbaka till staterna. Hoppas bara systra mi kan få ordning på sin familj så vi kan boka biljetter. Skulle vara så mycket roligare än en charterresa. Men det är absolut inte samma semester. Svårt det där.
 
 
 
 
 
 
Turist VS Charter
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0