Första veckan klar

Dag 2 utav 5:2. Alltså har jag klarat av denna vecka och jag är igång. Det är förvånansvärt lätt om man lägger upp rätt tider. För ibland kurrar magen lite grannar. Som idag blev min första måltid vid 13.00. För att dra in på frukosten för att kunna ta mig en apelsin i bastun ikväll. Men det gick bra. Hade ganska mycket energi till att simma och simmade i 40 minuter så brände lite kalorier där. Så lite bastu i 1 timme gjorde susen. Är dock lite hungrig efter simningen och skulle kunna äta lite då jag fortfarande har 120 kalorier kvar. Men tror jag får hålla mig till frukosten imorgon bitti. Lätt känner jag mig iaf, min svullna magen är som bortblåst och det känns som jag gått ner 10 kg bara för min mage är tom. Skön känsla!
 
Nu är det sängen som gäller. Äntligen fredag imorgon, vart tog tiden vägen? Men hela helgen är planerad vilket är tråkigt. Älskar lediga helger. Vet inte när jag någonsin kommer se en igen, känns som det är något jämt nu.. Men bara gilla läget.. Henrik och jag får ta igen vårat soffmys någon annan dag!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0