Babyshower present

Vid detta tillfälle är jag just nu på Babyshower. Här är vad som finns i min paket till det nya barnet som min vän väntar. 
 
Jag har köpt 1 body, 1 haklapp & två vita sockar. Lovikka vantarna och sockorna har min mamma snällt nog stickat åt henne. Lite roligt med miniatyr grejer. Var tvungen och ta ett kort på min vante bredvid bäbisvnaten. Så söta och små! Man vill nästan ha en egen unge så man kan köpa dessa mini klädesplagg. HUR mysiga är dom inte? Hoppas hon blir nöjd och att det kommer till användning. Planen var först att vi egentligen skulle göra en blöjtårta men hennes syster skulle också göra det så vi hoppade och köpte något enskilt och gav. Svårt när man inte vet kön. Allt är så könrelaterat i affärer nu för tiden. Så allt lär väl vara vitt beige eller brunt på kalaset imorgon. höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0