5:2 dieten startar!

Efter gårdagens mindre bra nyheter så har jag idag börjat med 5:2 dieten. Med den "sjukdomen" jag har så har jag väldigt svårt att gå ned i vikt. Min ämnesomsättning är inget vidare och min kropp samlar gärna på sig allt. Så nu har jag fått svar på varför jag har så svårt att tappa några kilon även om jag tränar hårt. Så 5:2 ska testas. Har hitills klarat mig på 1 ägg, 1 shake vilket är 190 kcal. Kvar 310 då. Så ikväll blev det 2 mackor med ägg på. Alltså 280 kcal. 500 är ju max. Så klarar mig ganska bra känner jag. Huvudvärken hänger i lite men snart läggdags och imorgon en vanlig mat dag. Längtar till lite mat. haha. Men det ska nog gå bra det här. Tänk om det verkligen kan vara så smidigt att gå ner ett par kilon. Och tappar jag ett par kilon tackar min kropp mig och fungerar lite bättre.
 
Känns som jag hunnit fundera lite över dom tråkiga besked. Det finns absolut dom som har det värre och vet inte om jag själv förstorat upp det hela men för mig är det HEMSKA besked. Är ju glad att jag fick reda på varför alla mina symtomer varit som dom varit och velat haft svar. Men riktigt tråkigt att det slutade såhär. + Min fula njursten på det. Men nu vet man hur det ligger till och att det mesta är perfekt men inte allt. Inte alla som får reda på så mycket om sin egen kropp. 
 
Nu ska jag njuta av min sista macka för idag. Gått riktigt skapligt för att fått i mig så lite mat. Men kroppen har väl lite att ta av ! Så pusha mig nu! haha. det kommer behövas. Allt mot ett friskare liv. & framtiden. Så nu kommer det väl mycket diet inlägg. Men så kan de gå!
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0