Tiden springer iväg som gravid..

Vilken fredag.. egentligen har hela veckan varit full rulle men idag har det verkligen gått i ett..
 
Började med ett besök hos min barnmorska. Där pratade vi mycket om BB och allt därtill.. tänk att man är så nära nu. Redan v.36.. Vart tog tiden vägen.. denna stress med, går hemma hela dagarna men dom springer iväg ändå och jag hinner liksom inte med någonting. BB-Väskan är inte packad, idag plockade vi äntligen upp sängen och byggde ihop, så nu ska de bara mysas till och bädda, skötbord har jag fortfarande inte beställt något då de jag vill ha är slut i lager.... sen ÄNTLIGEN hämtade vi hem barnvagnen idag. ÅH så fin den var! Men vilket åbäke, tog upp hela bagagen och så den sittdelen och babyskyddet så var bilen full.. Herrejesus, efteråt åkte vi direkt och kollade på ny bil. HAHA. vi skrattade så dant.. Kände oss verkligen som två newbies. Tummen mitt i handen. Så nu får vi vara hemma och öva lite så allt ser smidigt ut sen när de är dags ;) Men en ny bil behövs. Större.. Vill ju så gärna ha en SUV men får väl ge med mig och köpa en kombi. Dom är ju betydligt mycket större.. attans också!
 
För den som vill veta med var jag äntligen och skaffade en ny färg i håret igår! Äntligen!! Frisyren är väl densamma förutom att hon klippte 5 cm typ. Så passade vi på att ringa hit våran personliga fotograf och knäppa en miljon bilder.. haha. riggade upp i källaren med lakan, och lysen och allt! Men fina bilder blev de ! Synd att man är så sjukt fet nu att man inte är snygg någonstans. Längtar tills jag ska banta! Banta och träna.. Fan vad jag ska ligga i och bli smal till sommarn.. Får verkligen skaffa lite disciplin på mig själv!
 
 
   .. Åh en annan sak.. trodde så stenhårt på att mina vänner hade ordnat en liten babyshower idag. Fråga mig inte varför, bara känslan att dom skulle smyga fram och skrika surprice nu när vi kom hem från Vimmerby. Men icke.. Slog mig för några dagar sen att undra om det blir någon och nu kan jag liksom inte släppa det. Vore så roligt och när vi ordnat för dom andra som skulle få barn som blivit såå glada. Klart jag undrar om det blir någon, tvingar ju liksom ingen. Men ändå så hoppas man ju.. den som lever får se...
 
 
Mina älsklingar! <3 Ska slänga in bilder såfort jag fixat dom. Nu ska vi köra Henrik på julbord med jobbet, en annan får stanna hemma..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0