..BABYSHOWER

Åh vilken dag jag hade igår.
 
Var ju sådan jäkla skitväder med regn och rusk så vi låg i soffan mest hela dagen jag och skrutten.. Trötta och riktigt slitna och kände verkligen inte alls för att hitta på någonting. Henrik envisades med att vi skulle åka till Vimmerby efter han slutat jobbet för att fira våran 8årsdag (som är idag) på brygghuset med mat och mys.. Och jag ville veeerkligen inte alls åka, kände mig som världens slitnaste och svullnaste gravida på jorden.. Men så övertalade Henrik mig och jag tog mig i kragen och duschade och gjorde mig iordning. Vilket inte längre tar 30 minuter utan igår tog det mig hela 2,5 timme.. Orkar inte hur slött och jobbigt allt är nu. Hur som haver kom vi iväg efter mycket om och men, hem till mina päron för att lämna av snutte och där kom världens överraskning! Hade haft mina misstankar lite smått under dagen men de hade jag för ett par helger sen också och då vill man liksom inte hoppas för mycket. MEN...
 
Där i köket står massa med fina vänner och familjen och skriker surprice och så har dom ordnat en sådan superfin Babyshower! Efter att man fattat någon minut senare kom glädjetårarna och de var såå roligt att se alla där och synd att endel inte kunde komma men de är ju tanken som räknas och få ihop alla innan jul kan inte varit lätt. Timmarna flög verkligen iväg och dom hade ordnat lekar som gissa bajset och kön och vikt och sen fick dom klippa ett band att gissa magmåttet på. Inte en kotte hade precis rätt och alla tog t.o.m för stort, känns ju bättre att man är smalare än vad man ser ut ;) alltid något positivt! Massa fina paket hade dom med sig till lilla bebis och vi är så tacksamma! Fina vänner och fina familj! Det var en sån helmysig kväll , bästa måndagen på länge! Fick även med mig världens härligaste nattgäst hem, lilla Linnsan! Såå mys att ens vänner som inte ens bor här offrar tid och kommer för att fira oss. Det var en sådan lyckad kväll och jag gick verkligen och la mig med ett stort leende på läpparna! 
 
Fick ju också börja denna dagen på bästa sätt, lång mysfrukost med fina Linn innan hon begav sig hemmåt. Vilka fina vänner jag har ! Tack alla <3
Nu känner jag mig helredo för bebis ankomst. Behöver bara packa upp och alla fina paket som vi fick:)
 
 
 
 
Tyvärr knäpptes det dåligt med bilder från Babyshowern. Så stal en från Linnsan(A), ser mindre snygg ut men det bjuder jag på. Åh vad jag hade skoj..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0