USA för ett helt år sen..

Kan ni förstå att det idag gått ett helt år sen vi satte oss på ett plan mot andra sidan jorden för 3 veckors semester. Ett helt år? Nä jag fattar inte heller. Vart har det här året tagit vägen? Min mest händelserika, lärosammaste och underbaraste resa. 3 nötter påväg mot en helt ny värld. Ensamma. Det går nog inte en enda dag utan att jag tänker tillbaka. USA var den bästa resan jag gjort. Slår alla solsemestrar just för att den blev en "dream come true".. Att vi faktiskt tog oss iväg. Åh vad jag längtar tillbaka. Ska definitivt ta med mina barn dit när dom blir äldre.
 
 
Haha jag kan skratta så mycket när jag tittar tillbaka på bilderna och faktiskt kommer ihåg hela resan.. vilket galenskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0