Tjockångest...

Måndag och inne på sista semester veckan! Har verkligen bett om lite svalare väder, värmen tar livet av mig även om jag kan ligga vid en pool eller sjö hela dagen, vilket är de vi har gjort dom senaste dagarna. Så tacksam att vi har poolen hemma hos päronen och gå till och en stuga ute i Bjärkensjön som ligger precis vid vattnet. Snutte älskar verkligen att bada där och springa lös och bara vara precis där hon vill.. 
 
Ärligt talat blev det en liten runda till poolen idag och ett dopp innan vädret blev sämre, mulet och kvavt! Så idag har jag gömt mig framför fläkten inne, så gött!
 
Nu när man springer runt i bikini är de här nog min sämsta beach kropp jag någonsin haft. haha. av en god anledning dock men ändå! Känner mig så tjock och stor och fläskig. Allt jag bara vill är att börja banta just nu och träna stenhårt! Meen.. Funkar ju inte så i dagens läge. Får ligga i och röra på mig ändå men ändå blir man bara större. I början var de så svårt att förstå och fortfarande är att vi ska ha en bäse. Men då ville man bara nå över vecka 12 och få börja njuta. Men nu känns det verkligen så långt borta. 4 kämpiga månader kvar. 4 hela månader. Helt sjukt att jag klarat mig över 5 redan men nu känns det som tiden är så långt borta. Tänk att man ska gå hela 9 månader med något som lever inom en. Ett barn som växer. Något som jag ska leva med resten av mitt liv. Och älska så länge jag lever. tänk vad häftigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0