Lata dagar

bara älskar när sambon igår kväll frågar om jag börjat känna mig osäker i min kropp, för jag klagar så mycket.. Nä men alla älskar väl att bli tjocka?! eller inte.
 
åh, äntligen kom iallafall en kallare dag på semestern. Och vi har gjort absolut ingenting. Tog oss inte ut förens vid halv 1. Hade jag ägt ett hus idag hade jag nog haft att göra, och om inte. Hade jag bakat bullar, piroger, fyllt på med kakor och annat gott i frysen. Tyvärr har vi delad kyl och frys i lägenheten och varken bullar eller piroger får plats..  Vad jag önskar de här med hus kunde få bli ett avslutat kapitel och början på ett nytt. Men någon dag ska väl vårat hus också dyka upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0