Bullmamma!

Denna hela vecka har verkligen flygit förbi. En hel kämpig arbetsvecka och en alldeles för kort helg. Avslutade fredagens arbetspass med ett besök hos Läkaren. Tänk vad läkarvården blivit skit, iallafall här i hultsfred. Min läkarae skulle jag lätt kunna anmäla så illa var mitt besök, och mitt i hela samtalet tycker han att jag kanske ska säga upp mig från min arbetsplats och avslutar det hela med att vi inte kommer längre. Inte en gnutta hjälp alls, utan han satt mest och googlade sig fram svar och läste på 1177. Fan pinsamt! Var så förbannad att jag sa att han var värdelös och slängde igen dörren efter mig, gick direkt till receptionen och krävde en ny tid. Fick dock ingen förens om en vecka, men fan alltså. Besök ALDRIG Göran Linder på Hulsftred Vårdcentral. Ett rent jävla skämt. Vete ifan vart han fick sin läkarlicense ifrån.. Vann kanske på en trisslott.
 
Lördagen gick i kräftornas tecken och vi startade med att hämta upp kräftburarna vi lagt i dagen innan och det blev lyckligtvis en heldel! Efter fisket bjöd Henriks farmor på frukost och efter det kokade jag kräftor hela dagen.
 
Idag har jag mest hållt till i köket hela dagen. Bakade frallor på morgonen och slängde på söndagsteken som blev den möraste hittils. Kokade i 6 hela timmar och bara trillade isär.Mumsmums säger vi! Mitt i allt slängde jag ihop en liten bulldeg som just nu är färdigbakad. Nu väntas duschen och en maskin tvätt och sedan blir det soffan och en film med nybakat till fika! & Ikväll blir det hemmagjord pizza, så än är jag inte klar i köket!
 
Vet inte vart veckorna tagit vägen men det är 7 veckor sen vi var på vårat senaste Ultraljud och imorgon är det dags. Halvvägs redan och magen växer så de knakar. Har även en liten som gärna buffar och kickar lille mammsen på kvällarna. Myskänslor <3 Ska bli så mys att få se den lilla igen och hoppas verkligen allt är bra. Har stressat så mycket senaste veckan att jag är lite orolig att något ska ha hänt. Måste lära mig att säga ifrån och stressa ner. tyvärr är hela den här veckan inbokad med möten flera gånger om dagen lite överallt så vet inte hur jag ska hinna med. Både Bank och Barnmorska och Västervik och allt. Kommer vara skönt att gå på helg på fredag!
 
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0