2:a ultraljudet och 100års fest<3

För två veckor sen var vi bara i vecka 19. Sista helgen på semestern och det var dags för 100års fest. Då passade vi på att knäppa lite bilder, när man ändå är uppklädd till tänderna och vädret var på vår sida. Tyvärr så kisar man på varenda jäkla bild men de får jag överleva. Kul och ha lite bilder tillsammans på oss, fler ska det absolut bli. Man tycker liksom själv att magen inte växer någonting och "varför ska man då ta kort.." men de börjar röra på sig och allt växer tycker jag nu för tiden..  Skulle slängt in bilderna redan i måndags då vi var på andra och förmodligen sista ultraljudet för bäsen. <3 Vi hade skött oss och allt såg prefekt ut. Bebisen kunde inte ha det bättre.. Tyvärr är det mamman i detta faller som får ta stryk, men vad gör man inte för sin skatt . Under tiden vi låg och kikade började bäsen att "äta" man liksom såg hur munnen öppnades och stängdes, då sa hon att NJUT av detta ögonblick, inte alls många som får se detta.. Jag njöt så dant att jag grät. Skönt att se att de funkar med. När man ligger där och kikar på tv:n så liksom ligger man som en supertönt och bara ler.. Häftigaste känslan är de allt <3 Du är så efterlängtad <3
 
 
 
 
 
Nu är jag ju dock inne redan i vecka 21. Tiden flyger verkligen förbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0