20 Magiska Augusti

Magiska dag. Som jag tyvärr fått spendera i soffan.. Men tänka sig vad tiden går fort, ett helt år sen förlovningen. Inte nog med det är det på pricken halva tiden kvar tills skatten vår ska komma. 140 utav 280 dagar. Vart försvann dom här 5 månaderna? Som om det inte vore nog så var det besiktning på vårat hus idag. Kan väl nästan säga att vi så gott som är husägare. Så många som tydligen redan vet så inget att hålla för sig själv längre ;) Tänka sig så mycket roligt som ska hända nu för oss.. Och pengar som ska spenderas. Tackar mig själv att jag sparat som en gnu.. Tråkigt att dom försvinner men det är ju detta vi sparat inför. Hus, bebis och en bil.. Det sist nämnda får vi se när de blir.. Men dyrt äre och skaffa barn och hus. Vagnar är inte gratis och tillbehören kostar.. Huset ska renoveras och nya möbler ska inhandlas. Så där går dom sparpengarna. Att leva är dyrt.
 
Som jag längtar nu till framtiden som ska komma. Vi har så mycket spännande framför oss. Det trodde jag inte i början av året då det såg ut och bli ett riktigt skit år. Men det ordnade sig tillslut. Tänk att vi äntligen köpt ett hus.. och att vi ska få en skatt som är hälften Henrik hälften Mig. Tänk att jag bär på ett litet människobarn. Älskade vän. Jag längtar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0