100års fest och hemlisar!

Då var första arbetsdagen avklarad.. Jag ligger i soffan helt utslagen, slut i mina ben och i min kropp.. Har verkligen kämpat mig igenom dessa 8 timmar idag. vet inte hur jag ska stå ut i månader till.. Inte nog med de så har min kämpe och stöttepelare sagt upp sig idag.. Hur ska man orka jobba när hon inte kommer vara där? Hur ska man orka ta all skit ensam, tur jag inte har sååå många månader kvar!
 
Vi avslutade iallafall semestern på bästa sätt för den som undrar, ja, eller de var lördagen som var bäst! Söndagen bestod verkligen mest av ångest, världens mest nyktraste bakfylla och en Bengan Special från 3 kronor( en pizza)..  För i Lördags var det storFEST i Fallhult. Min morbrors tjeja Jenny fyllde 40 och hennes moster 60 så de vankades 100 års fest! Vilket röj! Inte haft så roligt på länge.. Enda gången jag någonsin önskat att jag faktiskt fick dricka! Då hade jag varit bra i gasen kan jag lova! Men hade så jädrans roligt ändå! Skottkärran var alltid välfylld med öl för de som önskade och ur högtalarna dunkade gammal härlig musik! Musikquiset gjorde alla galna och mest njöt nog 40åringen! Så lycklig! haha.. Oj vad jag kommer minnas denna kvällen länge och önskar att vi gjorde detta lite oftare.. Pelle (Jennys pappa, men en riktigt gammal vän till mig.. växt upp med Pellebusen sen 1a klass i lågstadiet).. Han satt och klappade och myste med magen och var så glad. Åh vad jag älskar Pelle. Prata minnen om hur man smet ner till honom i pannrummet på skolan ( han var vaktmästare) och skojjade med honom, smet undan kylan och in i värmen! Glad att vi äntligen får vara "lite släkt" älsklingsPelle! 
Vid 2 på natten rullade mazdan hem och trötta var nog hela bunten och den gravida och slutdansade kvinnan fick äran att köra..
 
Åh vi har så mycket nytt och spännande på gång nu , inte minst nästa vecka men denna vecka med! Avslutade verkligen semestern på bästa sätt idag innan jag började jobba! Nu längtar jag bara till september! 
 
Puss och kram från en sliten 21åring.. Det är verkligen ingen dans på rosor att vara gravid. Bara hälften kvar nästan! Vart ska detta sluta ????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0