1 månad utan dig...

Ja semestern blev inte så långvarig tyvärr.. Det är svårare att resa med hund än man tror, speciellt om man har en bortskämd och mammig och pappig en.. Haha. Men mysigt var de. Vi spenderade första dagen vid stranden i Ängelholm och snutte sprang ner mot havet direkt. Var först försiktigt med tassarna och sen var de badning som gällde, tills det kom en våg som sköljde över hela henne och ansiktet och efter det var havet inte så roligt. Önskar jag haft med mig kameran, men trodde ju att de skulle bli fler stranddagar. Men så söt hon var! Lilla älsklingen<3 Dagen efter var det muligt så vi drog vidare mot Helsingborg och väla centrum. Där pratar vi köpcentrum, inte vimmerby precis. Blev lite fynd till bebis och lite annat smått och gott. Tycker varken de är roligt att handla kläder eller inredning nu när jag bara vill här ifrån och inga kläder passar heller så..
 
Snart har iallafall första semesterveckan gått mot sitt slut. Juli är över och Augusti är här. En spännande månad om inte annat. Ska först njuta lite av semestern som är kvar innan allt drar igång, för när jobbet börjar , börjar även möten hos BM och vi ska på ultraljud igen. Tänk att vi snart gått mot hälften. Tiden springer iväg <3
 
Något som tiden också springer iväg på är att det redan gått en månad sen Kiti lämnade jorden. En månad sen jag klappade dig sista gången, en månad sen jag såg dig en månad sen jag tog dina tassar en sista gång och du tog ditt sista andetag. 12 och ett halvt år på jorden och i en månad har du inte funnits hos oss. Det ger mig lite ångest hur fort tiden går. Att det redan gått en månad. Som jag saknar dig <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0