TAKIDA 140425

Haha Takida alltså! Vilken kväll! Så rackarns kul trodde jag liksom inte vi skulle ha. Mycket folk, många "kändisar" , lite roliga äldre människor. Så kul att gå ut och det bara inte var "småttingar" utan äldre också. Nästan dom som kan bete sig värst ibland, men så roligt att se folk släppa loss . Hade lite svårt att se vissa utav mina kunder på jobbet i ögonen idag efter mött dom på en utekväll.. Men alla har väl rätt och komma ut. Roligt att Takida drog en sådan blanda åldersgrupp. Vi började iallafall på dansgolvet när dom började spela och slutade längst fram, där utav lyckades jag fånga ett plektrum. Så jäkla kul! Fullt ös och dom bjuder verkligen på en bra spelning. Efteråt haffade vi dom för en kram, och en autograf var vi ju tvugna att skaffa oss. HAHA. Kände mig som 14. Men helt okej att vara 14 för en kväll. Vilken urgo människa Takidasångaren var ! Det var så riktigt härligt att faktiskt komma ut, jag är verkligen för hemmakvällar med mys och familjen. Men ibland behövs det en utekväll. Och denna var precis vad jag behövde !
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0