Stämpel : avlivas

Jaa, så hade de nog stått i min panna om jag vore ett djur.. Just nu vill jag bara att denna dagen ska vara slut.. Jag är vad man kallar dåligt kött.. Så mycket problem och sjukhus besök och stämplar i min journal .. Så trött på alla besvär.. Inte nog med att mina händer är dåliga, njursten som knölar , ryggen som jag kan dö av när det känns som allt låser sig och ska gå sönder.. Inte nog med all skit man haft som mindre, ambulanser , bältros och problem med magmunnen. Att sedan bo 1 timme ifrån ett sjukhus gör inte saken bättre.. Vissa dagar vill man bara gräva ner sig.. Att vara ett "problem" barn är inget att hurra för. Vi alla är olika och i vår familj är jag svarta fåret och fick tacka och ta emot alla sjukdomar. Kan det här med sjukhus nu.. Hade väl känts bättre om man hade en och samma sjukdom men nu kan jag fan bocka olika på listan.  Tackar Gud för en kärleksfull och snäll sambo som lyft mig ur sängen, soffan och hjälpt till med strumpor och diverse saker. Och familjen ❤️ Och mammsen för lånet av bilen då båda våra gått sönder nu. Bra tidpunkt. Ibland är det bra med många extra fordon i familjen . Får hoppas på ett snabbt sjukhusbesök och att vi är hemma skapligt ikväll, dock är sova inget att hurra för just nu.. Man vill ju liksom bara dö varje gång man ska vända sig i sängen.. 
Hälsningar 
En 21åring men känner mig som 98.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0