Skärtorsdag och LEDIG

Äntligen hemma efter dagens gym och simhallsbesök. Blev 1,5 timme i gymmet med mag och benpass och efteråt en halvtimmes simning i plurret. Och nu är jag officiellt LEDIG ! Den känslan hörrni, ledig med min sambo.. Min sista 5:2 dag är snart över den här veckan och jag är inte hungrig med ack så sugen på all påskmat som jag tyvärr kommer trycka i mig. Och lite choklad.. mörk..  Detta sug som sätter in när man knappt äter vissa dagar är inte att leka med.
 
Nu ska jag njuta av mina lediga dagar. Gå på långpromenad med min lilla snuttunge, ligga och pilla navelludd hela dagarna i min soffa. Njuta av solen och lite fika ute på trappen.  Bara vara ledig och göra det jag känner för och inte massa måsten. Känns riktigt bra.
 
Glad Påsk på er. Ja hur många sådana texter tror ni inte jag skrivit idag på tårtor? Tillräckligt iaf! Men bjuder på sista för i år till er!
 
PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0