Plus och Minus

Igår visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta när jag öppnade deklarationspapprena. Hela den här grejen har gjort mig lite nervis och gått på spänn, har liksom undrat om det ens trillar på plus. Om jag kunnat lita på att chefen skattat för mig eller om det kommer som en smäll på käften i skulder. Icke då. Hade sagt åt han att skatta extra, man vill ju liksom ligga på plus sidan. Har oxå tyckt jag tjänat lite lite pengar, ja nu vet jag ju vart dom tagit vägen. Kommer kännas fint som snus i kistan när 2 HELA JÄVLA månadslöner trillar in. Fick en smärre chock att det var så jävla mycket jag skulle få tillbaka, jag tackar och bockar och tar emot. Kändes ju bättre att jag ligger på extra plus nu när min bil ligger på SUPERMINUS. Fan satans bilar. Skulle aldrig köpt en. Pärlan kommer inte bli fixad förens om 3 veckor. Och dubbel så dyrt, som om de inte var dyrt nog innan. Kan väl räkna på minst 10 tusen minus på kontot innan skiten är fixat..... Tyckte att Henrik kunde blivit mekaniker istället för målare igår när jag fick reda på att bilen inte gick och fixa smidigt. Eller skulle jag nog själv blivit det. Fan bilhelvete. HOPPAS satan i gatan att det är fint jäkla väder så jag kan caba ner varenda dag efter påsk!
 
Om någon timme ska vi straxt bocka kalas 2 utav 4 denna vecka. Syster i måndags, Svärmor idag, Henrik på lördag och lille Mammsen på måndag. Oj vad fika och kalasande de blir.  Ja jag gillar ju och fika, inte mig emot. Dock funkar inte fika och banta jätte bra ihop. Men man lever bara 1 gång.
 
Trevlig Onsdag på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0