När min syster upplever en dröm

Idag fick jag stiga upp extra tidigt, lite inna 4 ringde klockan, endast för att vinka av min syster som lämnat lilla landet lagom. Efter ett par kramar så var det dags att åka och jobba och familjen åkte vidare mot Landvetter. Om någon timme är hon framme i New York, staden som aldrig sover. Skillnad från lilla Dalen, stället som alltid sover. Jag är så fruktansvärt avundsjuk men ändå så glad för hennes skull över vad hon kommer få uppleva. Jag hade nog aldrig klarat mig undan familjen i 1 helt år. Inte nu när jag har min egna lilla familj. Men hon är en kämpe! Bara 8 månader tills vi kommer ses igen om hon stannar och trivs. Då blir det julafton i värmen! Har nog aldrig längtat till julafton så här tidigt som jag ärligt talat gör nu! 
Om jag ska vara ärlig är jag glad att vi hann till USA före. Hade nog inte klarat av att hon åkte till mitt drömland innan mig. Men nu kan jag USA, haha kan och kan, men vet. Varit och uppfyllt mina drömmar och vet att jag kommer återvända. En semester i Grekland eller USA, det liksom kvittar lite. Semester är till för att njuta, uppleva och samla energi. Det är precis det USA också ger. Bara ingen 7 dagars på solstolen när man är där. Utan mer sola medans man upptäcker världen.
 
Jag hoppas verkligen Kim kommer trivas. Snutte kommer sakna sin dagisfröken men livet finns kvar när hon kommer hem också. Kan inte förstå att hon redan åkt. Tiden bara flyger förbi. Men tänk vilken upplevelse, hon ska bli en Texas tjej. Med fräsig accent. Ja livet kommer nog vara lite grymmare än det lilla livet vi har här hemma. Längtar tills vi ska skypea när hon är hos familjen! Hoppas du har det bra i NYC dessa dagar. Njut åt mig med! PUSS Lillasyster .
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0