Little red dress and heels

Ja några fler träningspass blev det inte denna vecka, får vara nöjd över de lilla jag fick med en mils promenad, löpningen och sen 2,5 mils cykling. Istället har jag spenderat mina timmar på jobbet, utomhus, i solariumet och med dammsugaren. Dagarna går ju ändå, och om jag så önskar att det vore fler timmar på dygnet så är det bara ynka 24. 
 
Idag hörrni. Gissa vad ! Idag är det äntligen fredag, fick jobba morgonpasset, vädret är to die for ( inte vad jag trodde när jag satt i bilen idag vid halv 5 med mössa och vantar).. 1 timmas sömn inatt men jag känner mig pigg ! För idag har vi inte legat på soffan, jag sitter inte i mina vanliga mysbrallor redo för att se en film och mysa med godisskålen. NEJ HÖRRNI! Här sitter jag, uppsnoffsad till max, strumpbyxorna på, findressen på och redo för en UTEKVÄLL.. Dra mig baklänges, trodde aldrig jag skulle gå på metropol igen efter Daniel Adams Ray. Inte för att artisterna är dåliga utanför alla snorungar som finns på plats. Men ikväll är det jag och kidsen. På dansgolvet.. Jag ska visa mina skills och moves. Har nästan längtat hela dagen. Inte för att se på Takida som spelar. Utan skaka lite rumpa och höfter. Det var inte igår. Dansar ju gärna inte i mina mysbrallor precis ;)
 
Om det är dags att ställa sig i klackarna, packa väskan och gå mot gänget. Först ska vi se på lite fotboll, innan vi kör järnet! Åh hoppas många kommer ut ikväll alltså! Vädret gör nog sitt med, vem fan vill sitta inne?
 
 
 
Och förresten, tack för alla stöttningar ! Jag är ju liksom en öppen människa här. Ganska så ärlig. Så är glad att dom som man känner som läser faktiskt skickar styrkekramar, ni ska veta vad livet känns lite bättre då i vissa lägen. Kärlek till er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0