Klapp på axlen

åh idag klappar jag mig själv fan på axlen, flera gånger om! Hur lätt är det inte att när man kommer hem vid halv 7 efter 8,5 timme på jobbet bara slänga sig i soffan och ligga där tills man ska förflytta sig mot sängen?  Jodå,  jävligt lätt om ni frågar mig! Men idag tog det emot, hade energi att rasta av och eftersom ingen av mina vänner hade tid för en promenad blev det en löparrunda! Jävlar så duktigt ! Hela lilla familjen gav sig ut, dock åt varsit håll. Henik har lite bättre kondis och tålamod för längre rundor och är lite hurtigare än jag. Så snuttis och jag tog en kortare runda. Men huvudsaken är att vi kom ut och sprang! Nöjd att jag ens gjorde det, hur lätt är det inte att bara skita i det är kondisen ligger i botten och astman i toppen. När vi kom hem så möttes vi upp i vårat extra rum som får agera träningsrum och körde ett styrkepass. Ibland så kan man allt! Nu är kroppen mör och nyduschad. Ryggskadan jag lyckats dra på mig gör ju inga glädjetjut nu precis men jag överlever. Och imorgon är det fredag ! Äntligen är snart denna arbetsvecka över! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0