Henrik 23 år

herremingud, jag vet inte alls vart jag ska ta vägen, jag känner mig som en 200åring i kroppen.. Min rygg har totalt ballat ur och jag kan knappt röra mig, den låser sig och jag kan varken sitta, ligga och sova eller stå bekvämt. Och detta har hållt i sig i en vecka eller två men nu har det verkligen gått för långt. Får be sambon om hjälp ur sängen, upp ur soffan och allt möjligt. Handikappad till max. Så nu är det jag och värmekudden som umgås framför tv:n. Frågan är bara hur jag tar mig upp ur den här fåtöljen sen, får väl kräla och krångla..
 
Igår fyllde sambon 23, herrejisses sicken gammal man jag har. Började dagen med skönsång och frukostmys i sängen med paketöppning vid halv 6. Sen blev det jobbet till 4 och efter det vankades det kalas vid 5 med smörgåstårta och rice krispie tårta. Mumma tyckte alla! Sambon var nöjd med paketen och överraskningen fick äntligen komma fram så snart ska han packa resväskan. Tyckte jag gjorde ett bra jobb iår med paket och han var mycket nöjd, kaffemaskinen Dolce Gusto verkade vara den mest omtyckta, bra tycker jag !;)
 
Har iallafall börjat denna dag med ett besök i Berga på fiket med mina fina vänner, lite skitsnack i 2 timmar och gofika. Då mår man. Imorgon vankas jobb och jag längtar till nästa helg då jag är helledig och en massage väntar och förhoppningsvis 3 sovmorgnar. Så skönt att denna kalas vecka är över, bara mamma kvar imorgon sen är det ett helt år till nästa gång vi kör fullt ös med kalas i en vecka. 
 
Kikade lite på fina balbilder på mig och lövis. Så fina och nöjd jag är med dom. Har väl visat dom förut men är så stolt över att dom är så fina på oss. Var verkligen i perfekt form och klänningen blev precis som jag tänkt mig om inte bättre. En helt unik sydd efter mig. Ibland har man lyxen till en egen skräddare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0