Happy Birthday

Idag har jag gjort min allra första sjukdag sen jag började det nya jobblivet. Feber och ryggen från helvetet passar sig inte riktigt på ett stressigt café. Det här med ett besök på akuten visste jag skulle bli skit, sa tillochmed när jag pratade med 1177 sjuksköterskan att jag vill inte åka om jag inte får någon hjälp. Jag fick komma in till läkaren, han drog lite i benen på mig och drog i ryggraden sen skulle han ge mig ett "tips".. "Tipset" var att äta 2 panodil och 1 ibumetin 4 gånger om dagen i en vecka. JA MEN TACK! Tack för mina 3 minuter i ditt jävla läkarrum för 250 spänn, för 2 timmars bilresa för inte ett piss....... Så idag har jag kurerat mig och inte ett öre bättre. Så besviken på läkarvården för man inte får någon hjälp. För ingenting som jag inte redan visste. Hatar verkligen att vara så sjuk att behöva söka hjälp. Man får liksom aldrig hjälp utan man får nästan ta reda på sin sjukdom själv och sen komma till läkaren och berätta.. 
 
Ja jag känner mig fortfarande som en 100åring i ryggen, kutar och får krångla mig upp när jag sitter ner. Så trött på aldrig vara helt frisk. 
 
& Grattis till lille Mammsen som fyller år idag. Firat med paket och grillar och lite fika! Älskar dig min bästa. Vad vore världen utan dig bästa mamma <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0