..

KLAPP PÅ AXLEN IDAG IGEN!!
 
Alltså jag blir så nöjd över mig själv ibland. Igår fick jag med mig min kusin som fick agera PT till mig. Kunde inte undgå att stå där när han lyfter 120 kilo marklyft att tänka på Oliver förr. Alltså min lilla kusin som jag delat hela livet med eftersom han bara är 9 månader yngre och olyckligtvis född på julafton. Lilla tvspelsnörden som han var förr till nu. Gått ner 30 kilo och helt på egen hand. Innan var jag den utav oss som tränade lite lätt. Nu tränar han verenda dag och jobbar inom militären. Blir lite lätt stolt. Han är så duktig ! Och när vi står där på gymmet och han ger mig tips, puschar och hjälper mig orka mer. Oliver från nu och då. Älskar när han kommer hem. Han ger liksom en spark i baken och man får lite extra pusch att dra till gymmet. Så igår tog vi ett rygg och axelpass med marklyft och militärpress bl.a. Jäklar så gött och köra hårt på gymmet! Önskar han kunde följa med mig varje gympass. Vilken form jag hade varit i !!
 
Inte nog med ett hårt pass på gymmet igår gjorde jag årets första långcykling idag! Tog faktiskt cyklen till jobbet och hade ett jäkla tempo till jobbet, hem var de en annan femma. Hade så jäkla ont utav sadlen och benen var som mos och inte nog på det hela MOTVIND... Men hem skulle jag ju.. Tog emot när alla lastbilar susar förbi och cyklen går mer bak än fram. Men känslan när man stiger av cyklen. GÖTT ! Blev totalt 2,2 mil på cyklen då det är 1,1 till jobbet. Gött mos!
 
På torsdag väntar ett gym och simpass. Sen tar jag välförtjänt påskledigt ! SÅ SKÖNT !
 
XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0