Efter regn kommer solsken

Idag började vi dagen helt underbart! Gofrukost i soffan med täcke och Carrie Diaries.. Ibland är det skönt att vara ensam faktiskt. Vi tog det lugnt och kom inte ut på långpromenaden förens runt 12 tiden. Eftersom dagens planer varit få så drog vi milen. Bara det att när vi gått 5km och hade 5km hem, mitt i skogen.. Börjar det ÖSregna.. Tyvärr höll det i sig och vi fick speeda upp promenaden och skynda oss hem. Men som dom säger efter regn kommer solsken. Och solen bjöd på riktig värme innan vi hann in. Tråkigt när man är dygnsur bara och gått i en tunn långarmad med väst. Inte ypperliga regnkläder precis.. Men vem har dött av lite regn?
 
Om en timme väntar en underbar helkroppsmasage nere hos mamma utav Tom. ÅH så skönt det ska bli och jag hoppas han kan göra att min rygg mår liiite bättre. Härligt när mammsen har lite kontakter och vi får 1 timmes masage för en billig peng. Ska bli så satans gött med masage att ni förstår nog inte. Sedan ska mamma bjuda på våfflor, inte fy skam heller. Tur jag gick en långrunda idag iallafall!
 
Imorgon är en ny vecka och nya tag, vilket också gäller bättre och hårdare tag i gymmet och träning.Besviken på själv nu på sistone. Dock har jag ju varit halvt handikappad vilket inte var ypperligt för ett gymbesök. Men när man har mål är det mycket lättare att kämpa för vikten än att kämpa för innerhälsa. Som inför balen och studenten. Det var så sjukt mycket lättare att träna varje dag och äta nyttigt för att vara fin. För kort man ska ha förevigt. Har aldrig varit så nöjd och vältränad som jag var då. Men kämpa på Mimmi!
 
Om ett par timmar kommer äntligen sambon hem, som vi längtat hela helgen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0