Bättre än ingenting alls..

Jag drog mig faktiskt för att träna idag. Har haft så fruktansvärt ont i svanskotan efter gympasset i måndags och ännu ondare i mina privatapartier efter cyklingen. Helvete att det inte finns sköna sadlar. Tänk om man kunde få sitta på en perfekt sadel, skulle nog kunna cykla flera dagar i rad då.. Men efter middagsmaten som inte blev speciellt nyttig idag och den lilla kexchokladen jag unnade mig när jag tog en kaffelatte i solen kändes det inte okej. Blir besviken på mig själv när jag kör stenhårt en dag, utför den andra. HUR SOM HAVER, så kom jag iväg på en löparrunda. En kort en. Men bättre än ingenting. Tummen upp! Imorgon väntas sista dagen på 5:2 och gym och sim. Förhoppningsvis minus på kalorier än plus minus noll. 
 
Dock vet jag att jag kommer synda i helgen. Bevsiken på mig själv redan nu. Och då har jag inte börjat påskat än. Kommer bli så mycket onyttigt och jag som legat i hårt denna vecka. Men när vecka är slut. Då blir det andra bullar. Hårda bullar och mycket träning. Måste verkligen komma igång med löpning utomhus. Mitt svagaste moment. Löpband kan jag springa i timmar. Ute ger jag upp runt knuten. Får bli ett mål att sikta på! Men allt är bättre än inget! 
 
Nu blir det sängen, spikmatta och Edward Cullen. Vem tittar inte på twilight på 6:an liksom?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0