Back on track

Idag tog jag mig äntligen till jobbet, det tar emot att åka till jobbet när jag dagarna innan bara legat i pyjamasen hela dagarna och tittat på tv.. Regnet h'nger fortfarande kvar och allt man vill är att stanna inomhus och kolla på mysfilmer. Men det drar man inte in några större cash på..
 
Igår såg vi klart på sista avsnittet av Sons of Anarchy som finns ute på swefilmer. Jag skrev ju att jag längtade tills det var över men igår tjöt jag som en gris när avsnittet var slut och ville bara se nästa.. Åh vad ledsen jag blev över allt som hände och jag är nästan lite besviken på att det inte kommit ut fler så nu får jag ju titta på något annat när vi kryper till kojs. Jag vill ju ha mer Jax och Samcro! Får kämpa till säsong 7 kommer ut. Har dock fått dille på en annan serie som jag drog en säsong på nu när jag var sjuk, Carrie Diaries. Härlig feelgood serie.
 
Å Sambon packar för fullt och styr. Blir lite ledsen över att han ska lämna mig och nutte i 4 dagar. Är ju dock jag som bokat för att skicka iväg honom på en lite vacay. Men nu tar det emot att han ska lämna oss. Vad ska vi 2 hitta på en helg? Ska jag behöva sova helt ensam i denna unkna lägenhet..? Längtar redan tills han kommer hem! Och då har han inte ens åkt än ;)
 
Nu är det dags för kvällens sista runda med piller, lite kvällsmat i min sista dag för en 6:1 som det blev denna vecka. Har ju kört hårt med 5:2 de andra veckor tills denna. Med lite sjukligheter och annat på hjärnan så får 1 dag räcka. Får köra hårdare nästa vecka! 
 
P&K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0