4ever alone, 4 now

Idag är det tredje dagen som det bara är vi tjejor här hemma i lägenheten. Henrik och min Pappa har nämligen åkt iväg på Henriks julklapp/ födelsedagspresent från mig och min familj. Dom är och njuter en weekend i Manchester och går på fotboll och dricker öl . Haha. Nu mår dom nog, bara grabbgrejer och ingen shopping och bara massa fotboll..
 
Här hemma är det riktigt ensamt. Man liksom får dubbelt upp när man är ensam, man ska städa, handla, det ska promeneras med vovven, laga mat, jobba och hinna med och ha ett litet liv. Men vi har njutit också. Tittat på tjejfilmer och serier som inte sambon gillar ..
 
Igår kom mammsen och syster över och bjöd på go mat och lite lets dance mys. Och ikväll kommer Julia över på grillat och gott och förmodligen lite film. Och imorgon kommer äntligen min andra hälft hem.
 
Nu ska grillen tändas och bordet dukas. Hoppas ni får en bra lördag!
 
XX
 
Alltså 2013 var verkligen mitt och Julias år. Herrejesus vad vi upplevde mycket tillsammans. USA var ju en stor del men den upplevdes också med min andfra hälft. Men vi gjorde så mycket annat minnesfullt Jullan och jag. Bieber, Träning, De soliga sommardagarna, Röj med Jossan.. Så mycket roligt! Hoppas på en minst lika bra sommar iår! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0