2 smällar på en dag..

Idag känns det som jag fått två känslomässiga käftsmällar och slag i magen. Jag blir så ledsen och besviken att det jag verkligen vill, mina drömmar om framtiden, är det kämpigaste jag kommer att uppleva att nå dit. Att ingenting går min väg, att så mycket läkarbesök och pengar.. Och inte till någon hjälp. Idag hade jag gjort vad som helst för att inte behöva bry mig, lägga energi och tankar på det vareviga dag. Åh vad jag så mycket hellre legat på en strand, sörplat cola och inte behöva bry mig om dieter och träning. Bara flöta in pizza och choklad och godsaker. Ja det blir man ju inte smal på. För den intresserade gick 5:2 åt helvete idag... Åk aldrig till jobbet utan lunch... Fick gå milen när jag kom hem, som straff! ILLA.. Nästa vecka blir det andra bullar, och då menar jag inga bullar. Då blir det vardag igen, dessa småhelger förstör för mig.
 
Skönt och ventilera sig lite. nu ska jag ta den här dåliga dagen och gå och lägga mig. Denna dagen kunde inte gått sämre och 2 dåliga svar på 2 viktiga frågor. Kämpa Mimmi. Allting har en mening. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0