Saturday Sweden Friday USA

Första dagen hemma och natten vilket innebar att jag somnade runt 6 igår och vaknade 05 idag på morgonen.. USA har satt sina spår genom eftersom man lever på andra sidan jordklotet där och dom lever 9 timmar efter oss i Sverige. Klockan är iaf straxt halv 8, jag har hunnit äta en god SVENSK frukost.. Grovt bröd med stekt ägg och andra med sallad ost och skinka.. Och en skål fil med blåbär och te! Har saknar svensk mat kan man ju säga.. Frukostarna i USA har bestått av ljust bröd och crème cheese.. Eftersom där är ost skivorna äckel toastost och 1cm tjocka.. Smöret smakar margarin och skinkan ser ut som medvurst..

Höst hemma iaf, ätit min mysfrukost med massa tända ljus här hemma. Känns skönt och vara hemma men samtidigt känns det inte hemma här.. Behöver nog piffa iordning mitt hem lite.. Åh vad jag längtar till man skaffar ett eget hus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0