söndags prat

åh älskar att jag skrivit ihop ett helt inlägg och bara klickar ner rutan.. bööööö... bockar iaf en 2 timmars promenad idag med min faster som jag stötte på utanför konsum här hemma. En lång prommis i skogen och mycket prat gjorde susen denna söndagmorgon! Har bockat av bakeriet till farsdag så ska strax bara gå och duka iordning inför fikabesöket som kommer om en stund. Allstå min familj! Är sååå sugen på att handla, bara kliar i mina fingrar efter nya grejer. Har ju egentligen inte alls tid med nya saker, hinner ju inte ens läsa färdigt tidningar jag får i brevlådan innan det kommer en ny.. Hinner bara lägga dom i min "att läsa hög" men kommer inte så mycket längre med dom. Då är man upptagen.. Är så sugen på en ny kamera, en systemis. Med bra megapixel. Frågan är bara vad man ska ha för någon, är ju ingen höjdare på det här med kameror. Sen är jag sugen på en ny bil, åååg tänkt att mana glida fram i en suv, svart eller vit och bara känna mig kung. fan vilken skön känsla. Pratat med henrik men han tycker vi ska spara våra pengar till hus. & hus, fan vad jag vill hitta vårat hus.. tär på mig att bo i denna lägenhet.. vill ha eget, tänk och bara glida upp på vår egna garageinfart i våran nya suv.. eller Range Rover, hade jag varit gjord av pengar hade jag fan köpt mig en vit Range.. Åh den drömmen! och nya kläder, och skor.. och inredning för den delen. Tänk och bara glida omkring och shoppa vad tusan man vill.. så är inte fallet för mimmi snållänning. usch ! Men pengar på banken finns det ju iaf. Åh ... FAN att man inte är gjord av pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0