när tid inte räcker till

vilken dag. började jobba klockan 4.45 idag så har hunnit med relativt mycket denna långa torsdag, gillar egentligen inte torsdagar..Vi har oftast städdag hemma då vilket är skönt på fredagar att komma hem från jobbet med helg och ett rent hem men att städa är inte min favoritsyssla. Lyckades hitta två bortglömda räkningar i städningen, ena var skatten på min lilla pärla som skulle varit inne sista oktober, oupsi. och en annan på en liten mindre summa och inte så värdslig. men bilen alltså. VAD ÄR PROBLEMET? blir så trött på mig själv att jag inte håller någon ordning och att det är kaos i min hjärna. väljer annat framför viktiga saker. har nu kört olagligt med bilen i en vecka fick jag reda på då.. men nu är skatten betald och hoppas inte polisen är i farten dom närmaste dagarna. 
 
Hemmet är iallafall HELSTÄDAT! fyfan vad jag har gnott, från de ena till de andra så blev både duschen och spisen ren och allt som man kan tänka sig. dammade och gnodde i 1,5 timme.. Henrik åkte på golven med moppning och dammsugning så nu är det såååå rent och fint. Finns inget underbarare än ett rent hem. om jag bara kände för att städa så här noga oftare. Hur i hela friden ska jag orka ha hus när jag inte hinner med min lägenhet på 3 rum och kök?
 
Ja , vi söker fortfarande... Synd att man bara inte kan åka till det huset man vill ha och säga, ursäkta, men nu har ni bott färdigt här så nu är det tyvärr dax för er att flytta för nu vill vi bo här. hoho. Åh då hade vi nog flyttat för flera månader sen. Tänk när det rätta huset dyker upp. Undra vart man kommer hamna i framtiden. 
 
Vilket drygt inlägg , om städning och räkningar. Men det får ni ta ! Nu ska jag fasan njuta på soffan en stund innan sängen kallar, ett arbetspass kvar till helg. Åh vad jag älskar helg !
 
Turist?Javisst! Åh älskade hollywood<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0