love fridays

Här sitter jag, för ovanligehetensskull vid datorn.. trycker i mig dom röda bitarna från en gott och blandat påse. ja de är mitt fredagsgodis idag. har jag sagt att jag älskar fredagar? fredag är den bästa dagen på hela veckan, man har slutat jobbat , gått på helg, första sovmorgonen imorgon och bara se fram emot lördagen. På lördagar känner jag av lite utav söndagsångesten. Därför är fredagar bäst! Hur som haver så har jag kikat runt på våra usa filmer.. så¨glad att vi filmade. Minnena finns ju där men extra kul och se det på film. SÅ VÄRT! åh jag kommer tjata sönder er om usaresan. älskar drömmarnas land!
åh älskar universal studios. får bli ett helt eget inlägg om det sen. verkligen toppen på hela resan. det mäktigaste jag någonsin varit på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0