Lördagskväll

Det har idag gått exakt 77 dagar sen vi satte oss på flyget från Göteborg mot stjärnornas land Hollywood L.A.. Går inte en dag att jag inte tänker tillbaka, även om det varje dag känns som vi inte ens varit där.. Dagarna går alldeles för fort och tiden flyger iväg. Och jag har inte ens delat med mig med er utav det största äventyret jag har gjort. Henrik och jag pratar redan om att åka tillbaka. Julia kommer också göra det någon gång i framtiden, det vet jag. Tänk att ett land kan ge ett sånt intryck! Åh vad jag älskar USA.

Nu bjuder jag på en början av äventyret. Vi får dela upp det i olika delar, annars tröttnar ni nog fort.

HAHA ÅÅÅÅH.. har laddat massa bilder i över 2 timmar och en liten sketen bild har kommit upp.. Vad är problemet? Vill ju visa er massa bilder men ingenting verkar vilja samarbeta nu. Antar att vi får ta igen detta någon annan gång nu när jag någonsin ska få tid nästa gång. Har så mycket bilder och så mycket känslor från denna resa. frustrerad man blir..

 

Nu tar jag kväller iaf. Här har ni 1 jäkla ynka bild. Första bilden på kameran. Våran första frukost i staterna, på plasttallrik med plastbestick i en liten inklämd lokal. Ägg och bacon och stekt potatis. en klassiker i staterna. Här efter börjar äventyret!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0