Homeparty

Äntligen helg och just nu är vi påväg till Kalmar för lite shopping med mamma och pappa , och julbordet på Ikea! Måste verkligen ta tag i att köpa julklappar, brukar vara färdig långt innan jul men iår har jag inte hunnit köpa en enda julklapp... Verkligen dags att ta tag i det men har inte ens någon julkänsla än även att vi julpyntar igår och första snön föll.. Men får hoppas den kommer snart!

I onsdags hade jag mitt första homeparty hemma hos oss. Det lilla extra som företaget heter kom hem till oss och visade upp inredningsprylar för mig och 18 andra vänner:)  blev lite shopping då hon sålde ut sina visningsexemplar för 20% så de flesta handlade upp hennes "demo" saker. Riktigt fynd! Det gillar vi! Efter en timmes kikande fikade vi loss på mina hemgjorda chokladtryfflar och mjukpepparkaka med lingon och vitchoklad frosting, pepparkaksdrömmmar och lite frallor med pålägg. Mina gäster gick iallafall hem mätta och nöjda! Härligt att det gick bra. Men vilket pyssel med dessa partyn. Hon tömde hela lägenheten för att få plats med sina grejer. Så fick verkligen leta för att hitta mina egna saker sen! Haha!  

Trevlig lördag på er! 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0