Förlovning i drömmarnas land <3

Så mycket kärlek och känslor man kan känna på andra sidan jorden är konstigt !                                              20/8-13 fick jag äntligen ett ring på mitt finger, efter 6 år av kärlek och kamp tillsammans och för varandra så fick vi ännu ett till datum att lägga på minnet. <3 Tänk vilken fin kille jag skaffat mig, så länge vi hållt ihop och så vi upplevt och delat tillsammans. Vad vi vuxit upp tillsammans, Skulle aldrig kunna klara mig utan denna fina kille, här är ett inlägg till dig älskade Henrik. Tack för att du finns och för du vill vara min. Jag Älskar Dig! <3<3
 
 
 
 
jag tyckte dock vi skulle köra en kort förlovning med ett giftemål i Vegas efter 6 dagar, henrik höll inte riktigt med.. haha <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0