You can call me cheif now

Men Gud, sen sist ja.. Har hunnit jobba aset av mig, 6 tidiga jobbardagar i rad, 1 bröllopstårta, 1 resa till Ullared , vår lilla bäbis har hunnit blivit 1 år och nu är snart maj slut.. Tiden bara springer förbi och jag sover, jobbar och äter lite emellanåt .. Hinner inte med så mycket mer!

18 maj var det 1 år sen Thildy kom till världen och vi firade loss med paket och smörgåstårta för nutte only! Smörgås och leverpastej täckt med korv. Vilken lyx! Jag jobbade dock den dagen heldag och gjorde en bröllopstårta och sprang på bästis bal i Vimmerby så vi fick fira hjärtat dagen efter. Så blir det ibland!

På jobbet flyter det på , ni kan numera kalla mig Mimmi , chefen! Haha 20 år och boss, känns stabilt. Yngst på jobbet med. Jäklar vilket ansvar man har att driva runt ett ställe. Chefen har dragit iväg på festivaler och jobbar så jag fick bli sommarchef! Men det är kul, lite härjigt ibland men jag gillar och vara boss. Passar mig att driva runt och bossa på! Men man har mycket ansvar. Kommer aldrig mer kunna se ett jobb som ett jobb. Nu har man koll på allt !

Imorgon är första vardagen som jag börjar efter 5.. Börjar bli lite trött i systemet nu efter alla tidiga morgnar! Men imorgon jobbar jag kväll, inte jätte kul att spendera hela dagen på jobbet mellan 11-19.. Men skönt med en slö morgon och sova på sig ett par timmar!

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0