Snöig torsdag i mars

Ja veckorna går undan, sliter och ligger i. Haft 4 special tårtor på jobbet, 3 nyckelpigor till kyrkans babyfest och 1 Hannah Montana tårta. Lite roligt med något nytt och kul och se hur glada de blir över tårtorna!

Senast jag skrev så hade vi ju fått åka in med våran älskling, men igår var vi på återbesök och hjärtats lilla öga var perfekt och läkt så nu är allt frid och fröjd. Inga jobbiga droppar och salvor längre! Så hon är nog nöjd!

Idag efter jobbet blir det en tripp till frissan, så jäkla gött! Synd att det är så dåligt väder och sjukt mycket snö! Hade gärna flashat min nya frippa i min skinnjacka än vinterskor och vinterjacka så här i slutet på mars!

Imorgon är det fredag igen, jag längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0