Dreams do come true

Åh vad jag älskar och duka upp till långfrukost med mina hjärtan. Idag blev det plättar och massa gott bröd. Gör hela dagen när man får njuta och äta i lugn och ro!

Denna vecka har vi kört stenhårt på gymmet förövrigt, 4 km varje dag och vissa dagar har vi gymmat efteråt och andra simmat ett par kilometer. Gjorde min första utomhuslöpning på 5,2 km, inte illa men de kändes efteråt.. Höll på och dö ett par gånger med men nu sitter jag ju här idag!

Igår fick vi även världens besked, fått tag i Justin bieber biljetter till hans spelning i Globen.. Åh vad jag och Julia härjt om dessa biljetter och sjunge och blive halvt galna.. Och nu har vi dom! Helt otroligt att vi ska få se honom live. Vilket år! Först bieber sen sommar sen USA 3 veckor.. Åh vad jag längtar! Vår första uppgift to do i staterna var ju att hitta JB.. Nu får vi äntligen träffa honom innan.. Vad jag längtar!

Glad påsk på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0