Äntligen fredag!

Tog mig en runda till gymmet igår, brukar inte bli av på torsdagar men ibland så! Och jäklar så gött pass jag körde! 40 minuter på löpbandet och 40 i gymmet. Svetten bara rann och jag att jag bara ville och orkade mer och mer! Sånna pass är de bäste! De är då man känner att man verkligen gjort ett träningspass!

Var ju en sväng hos min frisör med, fick lite skäll om mina tovor som jag lyckats få i håret och sen återfuktade hon det ganska mycket så nu känns det friskt igen. Kapade 2 cm och så tunnade vi ur rejält och klippte upp "luggen" lite! Så nu känns det inte som de bara hänger längre!:) var ju så velig innan hur jag skulle ha de och hade väl inte hunnit funderat klart på frisyren men resultatet blev ju kanon, precis så som jag ville ha!

3 timmar kvar på jobbet sen tar jag helg, ska bli så jäkla gött med sovmorgon kan jag säga, att gå upp vid 4.15 tar på kroppen.. Behöver sova minst till 9 imorgon men lär väl vakna vid 7.. Dock lär jag ju somna ikväll som en stock innan halv 9 säkert. Smällar man får ta när man jobber!

Annars då? Trivs som fasen med jobbet. Visst går det upp och ner men ibland är jobbet bara kalas!

Trevlig helg på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0