Student och nationaldag

Igår efter 8 timmar på jobbet och 2 timmar hemma spenderades resten av dagen från 14.30 till 02.00 med mina bästa och underbara runt omkring mig! Vi var på bästis student i Hultsfred! Tänk den sista i gänget som tar studenten, usch vad tiden går fort! Men vilken underbar dag! Solen sken och allt var perfekt! Åh vad jag önskar jag fick ta studenten igen! Bara känslan och att roa sig och åka på flaket! Åh vilken dag! Hoppas Pullan hade den bästa dagen i sitt liv! Det är hon värd! Och att presenterna hon fick dög, haha, 1 bieberfilt.. Åh bieber är så oss och lycklig för stunden blev hon iaf , det syndes!

Idag var det 1 år sen jag och mitt hjärta gick på bal! Åh det var med en sån underbar dag! Kärlek och fina klänningar och så Kalmar slott ! Åh !

I år firade vi istället nationaldagen med sovmorgon efter gårdagens utgång och 3 rätters hos mamsen! Nu ska vi åka och kika på ett hus! Glad nationaldag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0