Sjukdomen from hell

För tillfället kämpar jag för kung och fosterland med maten här hemma.. Har gått och blivit sjuk eller vad man ska kalla det hela och tyvärr är det så illa att jag fått söka upp en läkare och ta 7 rör med blod som blivit ivägskickade för analysering på om jag är gluten, laktos, njurproblem osv.. Känns lagom hård din men efter alla magkramper och allt härj vill jag bara veta vad problemet är med min lilla mage så svullnade och allt kan gå ner. Känner mig som en ballong och är svullen dygnet runt, så för er som undrar, inga bäbisar på g här inte, bara problem med allt annat just nu! Fast hoppas verkligen inte att jag är gluten eller laktos, vore kämpigt! Men den som lever får se, domen kommer på måndag!

Schemat för nästa vecka är förövrigt fullbokat.. Mycket roligt och spännande som ska ske! Denna vecka är det bara ett möte med banken som gäller, får hoppas vi får låna pengar av dom, haha!

Trevligt tisdag på er!


Kommentarer
Postat av: Sara

Usch det låter inge vidare!! Kan ju hoppas att det inte visar gluten eller laktos, blir ju lite jobbigt med ditt yrke ;) Men, om de inte hittar något kan jag verkligen rekomendera LCHF Mimmi..
Hade förut konstant 'ont' i magen, svullen & dan. Men så började med det & det har verkligen hjälpt!
Så som sagt värt att testa om du inte redan gjort det :)

Hoppas allt löser sig & att du blir bättre snart.
Kramar :)

2013-06-12 @ 13:20:15
URL: http://saralarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0