Finally weekend

Äntligen helg! Ni anar inte hur jag har längtat efter sovmorgon denna vecka och att vi ska komma närmare nästa vecka!

Maten i veckan har jag kämpat vidare med, blivit mycket vatten och ägg och sallad.. Har inte vågat trycka i mig varken gluten eller laktos. Ska bli skönt när domen kommer så man kan börja om på riktigt men samtidigt vill man ju inte ha någon av sjukdomarna. Vi får helt enkelt se vad det är som strular på måndag.

Tog mig till gymmet i veckan.. Vilket pass jag drog ! Åh känslan när svetten rann och jag hade mer energi att kämpa för och JB hjälpte mig på vägen., alla peppande låtar behövs ibland, och ha sett honom live gör att dom känns så jävla äkta! Körde ett hårt pass på löpbandet i en timma.. Längesen jag kunde stå så länge på ett löpband, brukar ta mig 15 löparminuter och sen har jag krampen från hell i foten.. Så det var ett gött pass, sånna gillar man!

Kan ju även berätta att mötet på banken gick bra!:) positiva besked iaf! Så nu väntas bara nästa veckas bravader med lite läkarbesök och huskik! Sen får vi se vart vi hamnar!

Långt inlägg idag, så kan de gå! Snart väntar prommis med grannen! Ska bli gött! Måste börja planera inför midsommar ju!
Trevlig helg på er!

1 år sedan jag tog studenten igår.. Vart i helsicke tog tiden vägen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0